mata melihat telinga mendengar mulut bercakap tangan menaip

lovely kitcha!!!

Wednesday, April 21, 2010


waa...aku sgt bosan ngn kehidupan aku skrg....aku x ske duk uma je...aku ske bergerak...skrg ni aku menghabiskan mse 24jam kt uma je...buat keje uma..tgk tv,on9...mmg xde keje...mklumla,aku nk keje,tp xde transport..eh,actually aku teringin sgt nk gi camping skrg ni..mesti best kn?aku ske buat aktiviti lasak..jungle tracking,canoe...and many more...tp ingt aku masih mengekalkn ciri2 kewanitaanku..cheewahhh..aku x tau knp,tp yg pasti,aktiviti2 cm2 memberikn kepuasan kepadaku...lgpun,kte bleh tmbh kenalan kn?org kte,berkawan biar beribu,berkasih biar satu,betul x?skrg ni aku jd bibik terhormat plus terlatih kt uma ni...tp xpe,zt least aku bleh practice jd ''wanita melayu terakhir'' waa...just kidding ok...anyway,aku dpt tawaran msuk matrik,tp aku x tau nk terime ke x...tp parents aku beriye sgt nk aku msuk...mmm...aku dapat msuk matrik teknikal kt pontian,my old school a.k.a my stepo...hope aku dapat buat keputisan dgn tepat..coz aku x nk wat kesilapan tntg sesuatu yg akn mempengaruhi hidup aku satu hari nanti..eh,aku teringin nk jumpe kawan2 aku...kalo boleh,aku nk adekn reunion khas utk kawan2 fifi...susah nk capai impian 2 kn?eh,sampai sini jela yg aku nk share kt korg buat mse ni..hope korg sudi2 la ikuti perkembangan terbaru aku k..lastly,aku ade nasihat utk korg semue..sabarlah dgn semua yang terjadi...kerana setiap kesabaran itu ade pembalasannye...okla...tadaa....gambar aku ni diambil mse raye b4 spm ari tu...gmbr mmg senget sebab time tu pun tgh x brp betul..mklumla nk peksa plus rmi pakcik2 makcik2 tnye da ready nk pekse lom?time aku amik ni,tgh mara sbnrnye...tp nk wt cmne..x kn nk mik gmbr mke msm kn?plus tgh nk ilangkn mara kt someone..

No comments:

Post a Comment